duminică, 19 mai 2013

Eurovision 2013

   
 La Eurovisionul de anul acesta am iesit pe locul 13. Deja stiti ca am fost reprezentati de Cezar . Am citit si auzit pareri si pareri . Nu am primit 12 puncte de la nici o tara. Cred ca am facut o alegere putin cam nepotrivita. Nu spun ca Cezar nu are voce, are si se vede ca a muncit si are studii dar melodia nu este potrivita pentru Eurovison . Cred ca noi nu prea stim sa alegem o melodie potrivita pentru concurusi de genul acesta. Nici nu prea am avut de unde alege un reprezentant . Noi daca e sa mergem ,mergem cu tot felul de chestii cat mai sofisticate ca sa dam bine . Nu toata lumea poate aprecia opera sau muzica clasica. Au fost ani in care am avut melodii foarte bune , cu care chiar puteam castiga concursul .
    Ar fi mult mai patriotic daca fiecare tara ar canta in limba ei . Melodia Moldovei a fost foarte frumoasa si chiar daca a fost in romana cred ca publicul a prins idea piesei . Au cantat in romana si chiar a iesit foarte bine , felicitari pentru Moldova, si nu cred ca ar trebui sa ne spuaram ca am primit 10 puncte in loc de 12, pana la urma atat am meritat . Anul acesta am fost prea repeziti sa il alegem pe Cezar , daca e contratenor impresionam o intreaga Europa, si daca el imbraca rochie suntem deja pe primul loc.  Ar trebui sa facem alegeri mai simple si mai bune .  . Melodia Danemarcei este genul de melodie de Eurovision , melodie pe care o poti auzi un an intreg la radio , la TV si peste tot , fara ca sa te plictisesti repede. Mi-am dat seama ca Danemarca va castiga inca de miercuri , dupa ce marti seara m-am uitat la prima semifinala . Nici nu a mai fost nevoie sa urmaresc cea de-a doua semifinala deoarece imi era foarte clar ca Danemarca va castiga . Mie una imi place piesa, suna a Eurovison , ca sa spun asa .
     Am auzit pareri cum ca ar trebui sa nu mai participam la concurs . Pai nu e vorba doar de un singur concurent care merge in fiecare an la acelasi concurs si sa spunem ca a evoluat sau nu . In fiecare an apar concurenti noi care vor sa ne reprezinte tara . Nici cu Zaleilah nu am facut nu stiu ce mari realizari . Ne-a reprezentat tara deoarece melodia s-a auzit de mii de ori la radio si gata , aceasta e cea mai potrivita . Cam atat de Eurovisionul de anul acesta. Nu am fost chiar atat de rai dar melodia nu era potrivita pentru Eurovision .

Un comentariu:

  1. Mda,din păcate aşa e,nu prea ne pricepem la ales reprezentanţi.Şi ar fi o idee super dacă fiecare ţară ar cânta în limba nativă.:)

    RăspundețiȘtergere